EA haciendo las cosas siempre mal

Iniciado por Kelemvor Freshbane, Noviembre 28, 2019, 00:59:07

Kelemvor Freshbane

Me llegó un email ayer recompensándome con un mes gratuito de EA Access por activar la doble verificación en mi cuenta y cuando llego a la letra pequeña pone que la promoción caducaba hace un mes. Gracias EA.

Cita de: EmailThanks for enabling Login Verification on your EA Account as part of the Cybersecurity Month promotion we ran in October. More details on that here: https://help.ea.com/uk/help/account/login-verification-and-origin-access/.

We're about to send you your free month of Origin Access. When we do, you'll get an email saying that an Origin Access code has been redeemed on your account. Then you'll be ready to start playing.

Thanks for helping us keep your account safe!

Cita de: Letra pequeña en la web*Offer ends October 31, 2019. Conditions and restrictions apply. Certain titles may not be included. See origin.com/store/origin-access/terms for details.

MrOizo

Groobab, DM Troll de D&D nivel 51

Adjany

A mi también me llegó, el tema es que yo tengo la doble verificación desde que la pusieron xDDDD

Kelemvor Freshbane

Calla, que hace un par de días me enviaron otro:

CitarThank you for redeeming your Origin Access subscription code.

For recurring members, your reoccurring plan will restart immediately when the membership time from the redeemed code has concluded. For further information regarding your account details, including payment options, renewal dates and more, please login to your Origin account.

Please enjoy our growing collection of great PC games in The Vault, try upcoming EA games before they're released and save 10% on your Origin purchases.

Me lo activaron automáticamente.

TinyPortal 1.6.3 © 2005-2019